صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

بی نظیرترین درایو مجازی با Virtual CD 10.0.0.38 Full Retail

امروزه بسیاری از نرم افزارها و بازی ها برای اجرا شدن ، نیاز به قرار دادن دیسک در درایو های CD و یا DVD دارند تا بتوان از آن ها استفاده نمود. امروزه این مشکل با استفاده از روش های نرم افزاری به راحتی قابل حل می باشد و دیگر نیاز نیست تا کاربران حتما یک نسخه از دیسک مورد نظر را تهیه نمایند. امروزه نرم افزارهای مختلفی را میتوان یافت که به وسیله آن ها کاربران قادر به ساخت و تولید درایوهای CD مجازی در سیستم می باشند. این نرم افزارها با توجه به نیازهای مختلف کاربران امروزه توسط شرکت های نرم افزاری تولید می شوند و در دسته ابزارهای پرکاربرد کاربران می باشند. Virtual CD نام نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن قادر به ساخت درایو های CD و DVD به صورت مجازی خواهند بود. به کمک این نرم افزار می توان بدون نیاز به دیسک های مورد نیاز نرم افزارها و بازی به اجرای آن ها اقدام نمود. همچنین در این نرم افزار می توان با کمک ابزاری که در اختیار کاربر قرار می گیرد قسمتی از هارد دیسک و یا حتی حافظه های جانبی دیگر نضیر USB Flash ها را نیز به یک درایو CD و DVD مجازی تبدیل نمود. همچنین از این درایو مجازی ایجاد شده می توان در شبکه های محلی نیز استفاده نمود و از این لحاظ دارای محدودیتی نمی باشد. این نرم افزار محصولی از H+H Software GmbH می باشد.

 

vcd بي نظيرترين درايو مجازي با Virtual CD 10.0.0.38 Full Retail

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:ایجاد درایو مجازی, نرم افزار درایو مجازی,
  • رایت آسان و حرفه ای با BurnAware Pro 2.4

    نرم افزار BurnAware محصول کمپانی BurnAware Technologies، برنامه ای فوق العاده زیبا و ساده با ابزارهایی که نیاز کاربران را شناخته و در آن گنجانده است ، در نسخه ی پیشرفته ی خود قابلیت رایت CD / DVD / Blu-Ray را نیز دارد. برای هر یک از این موارد ابزارهای متفاوتی را در اختیار می گذارد. امکان رایت به طور همزمان در چندین درایور را دارد و می تواند به آسانی دیسک شما را Bootable رایت نماید. قابلیت Erase ، رایت Image ، قابلیت ساخت Audio & Jukebox Disk و امکانات متعدد دیگری را نیز در بر دارد.

     

    burn رایت آسان و حرفه ای با BurnAware Pro 2.4

    .: ادامه مطلب :.

    رایت و کپی کردن انواع سی دی ها با Ashampoo Burning Studio 9.12

    Ashampoo Burning Studio نرم افزاری ساده و در عین حال قوی برای رایت CD و DVD با استفاده از این نرم افرار قادر خواهید بود اطلاعات، فیلم ها و موزیک های خود را بر روی انواع CD یا DVD ذخیره کنید. این نرم افزار قابلیت های بیشماری را در اختیار شما قرار میدهد، برخلاف سایر نرم افزار های رایت سی دی با استفاده از Ashampoo Burning Studio تنها با چند کلیک ساده میتوانید CD یا DVD مورد علاقه خود را رایت کنید. این برنامه قابلیت رایت روی انواع CD-R, RD-RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD-RAM and DVD+R Double Layer را دارا میباشد. این برنامه تقریبا شبیه به برنامه Nero می باشد ولی در کارهایی مانند ساخت DVD فیلم بسیار جلوتر است. این برنامه برای شما از یک فایل فیلم یک DVD فیلم با منوی بسیار زیبا می سازد که قابل پخش در DVD Player ها است. از کارهای دیگری که این نرم افزار نسبت به Nero انجام می دهد امکان ایجاد تغییرات در محتویات یک CD یا DVD و رایت نسخه تغییر یافته است. خود برنامه می تواند بیشتر فرمتهای فیلم یا صدا را به فرمت مورد نیاز برای رایت بر روی CD یا DVD تبدیل کند و نیاز به برنامه اضافی برای این کار وجود ندارد. همچنین در یک حالت پیشرفته می توانید گزینه های مختلف رایت را کنترل کنید و مثلا اگر فایل یا فولدر با نام فارسی بر روی CD رایت کردید جلوی خراب شدن نام آن را بگیرید. برای این کار باید حالت Joliet را انتخاب کنید. برنامه با امکانات خوب و به تناسب این امکانات حجمی کم طراحی شده است و برای هر قسمت توضیحی دارد و در کل از استفاده از آن در مقایسه با نرم افزارهایی مانند Nero پشیمان نمی شوید.

     

    ashampoo downloadha.com رايت و كپي كردن انواع سي دي ها با Ashampoo Burning Studio 9.12

     

    .: ادامه مطلب :.

    پشتیبان گیری ،‌ تبدیل و رایت کردن با DVDFab Platinum 5.0.6.0

    DVDFab Platinum یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و … خواهید بود.
    این نرم افزار برای شما Backup تهیه می کنید تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد ، استفاده می کند. در واقع DVDFAB Platinum ، یک برنامه متحول شده می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و … را نام برد. شما با این نرم افزار می توانید بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی کنید. منو ها ، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد ، عیناً در دیسک جدید کپی خواهد شد. این برنامه یکی از پرکاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه حتی می توانید، به جای یک کپی، همزمان روی چند DVD  رایتر کپی کنید .

    Dvdfab downloadha.com پشتيبان گيري ،‌ تبديل و رايت كردن با DVDFab Platinum 5.0.6.0

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار DVDFab Platinum 5,0,6,0,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    بی نظیرترین درایو مجازی با Virtual CD 10.0.0.38 Full Retail

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود